ik wil waterpijp binnenshuis roken, gaan mijn ouders dit ruiken?

ik vraag me af of er op je kamer dan een rook geur, of een fruitgeur blijft hangen. en als er fruit geur blijft hangen in hoeverre dit te linken is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6K

Antwoorden (1)

Zeker ruik je dit wel. De fruittabak heeft een vrij typische geur, die de meeste mensen wel zullen herkennen en een tijd blijft hangen. Je kan het proberen te verbloemen door ook wierook aan te steken. Maar als je normaal nooit wierook gebruikt, zal het voor je ouders niet moeilijk zijn om 1 en 1 op te tellen en te raden dat je een geur probeert te verhullen (en waarschijnlijk denken dat je zelfs meer rookt dan een waterpijp...).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelfs meer...
Waterpijp is volgens mij rond de tien keer slechter voor je dan gewoon roken.